nettside for leverandør av klatrevegger

Vi har levert nettside med modifisert nettbutikk-løsning for produktvisning til Tjelmeland Friksjon som leverer klatrevegger.

Nettside for leverandor av klatresenter tjelmeland friksjon

nettside for leverandør av klatrevegger

Vi har levert nettside med modifisert nettbutikk-løsning for produktvisning til Tjelmeland Friksjon som leverer klatrevegger.

tilpasset løsning

Vår tilpassede løsning demonstrerer en unik kombinasjon av funksjonalitet, design og brukervennlighet, og er skapt for å reflektere Tjelmeland Friksjons engasjement for kvalitet og innovasjon.

skreddersydd woocommerce-løsning for produktvisning

Ved hjelp av WordPress og en modifisert WooCommerce-plattform, har vi fornyet deres digitale tilstedeværelse. Vi har redesignet den tradisjonelle nettbutikkløsningen for å fungere som en interaktiv produktkatalog, fjernet betalingsløsninger, handlekurv og kassen. Dette gjør det mulig for Tjelmeland Friksjon å vise frem sine klatrevegger på en informativ og brukervennlig måte, og enkelt legge til og oppdatere produkter på egenhånd.

enkel administrasjon for kunden

Det var essensielt å skape en løsning som er enkel for klienten å administrere. Våre tilpasninger sikrer at Tjelmeland Friksjon enkelt kan oppdatere produktinformasjon, legge til nye produkter, og administrere innhold på siden uten å måtte involvere oss for hver endring. Dette gir dem frihet i håndteringen av deres digitale innhold.

utvikling av tjeneste- og porteføljesider

Utover produktkatalogen, har vi også utviklet sider som detaljert presenterer tjenestene Tjelmeland Friksjon tilbyr. Vi har også implementert en løsning for å vise frem deres portefølje av prosjekter, noe som tillater potensielle kunder å se kvaliteten og omfanget av deres arbeid.

flerspråklig side

For å møte behovene til en global kundebase, har vi også satt opp muligheten for en flerspråklig versjon av nettsiden, i dette tilfellet engelsk, i tillegg til den originale norske versjonen. Dette sikrer at Tjelmeland Friksjon kan nå ut til et bredere publikum og effektivt kommunisere deres tilbud til internasjonale kunder.